Мова освітнього процесу - українська!

Створення мовленнєвого розвивального середовища в закладі дошкільної освіти

З метою забезпечення ефективності навчання дошкільників української мови наш колектив спрямовує зусилля на створення мовленнєвого розвивального середовища. А саме:

  • Предметне середовище: включає в себе: предмети та іграшки, що забезпечуватимуть предметно-практичну та ігрову діяльність дітей; набори предметних, сюжетних картин, добірки ілюстрацій до народознавчого матеріалу; добірки художніх та фольклорних творів, ілюстрацій до них; добірки українських художників, картини місцевих художників; дидактичні ігри та завдання комунікативної, мовленнєвої, лінгвістичної спрямованості на розвиток творчого мовлення; телепрограми, мультиплікаційні фільми; настільно-друковані, інтелектуальні ігри тощо.
  • Соціальне середовище: включає в себе: вихователя, який вільно володіє розмовним мовленням, художнім мовленням, доцільно використовує український фольклор в життєдіяльності; помічника вихователя, який в змозі підтримати розмову українською мовою; батьків, які розуміють необхідність оволодіння дитиною українським мовленням, підтримують намагання дитини говорити, допомагають їй; створення сприятливої, заохочувальної атмосфери для використання української мови; партнерську позицію дорослого – носія інформації та авторитетної для дитини особи; забезпечення мовленнєвого супроводу з боку всіх дорослих, що так чи інакше спілкуються з дитиною; поєднання зусиль садка і сім’ї.
  • Власне середовище вихованця: сприятиме формуванню навичок та вмінь з українського мовлення, якщо педагог зуміє вмотивувати та виховати в дитині бажання, а потім і потребу вивчати і розмовляти українською мовою.
Організовуючи розвивальне середовище максимально звертаємо увагу на його доцільність, достатність, органічність, сучасність та естетичність.
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.