ВИХОВАТЕЛЬ РОЗУМОВСЬКА ЛЮДМИЛА АДАМІВНА ЗАПРОШУЄ ДО РОЗМОВИ!

ШАНОВНІ БАТЬКИ! ВСІ ПОСИЛАННЯ АКТИВНІ, ВАМ НЕОБХІДНО ЛИШЕ НАТИСНУТИ НА ПІДКРЕСЛЕННЯ

ДЕНЬ ПАМ"ЯТІ ТА ПРИМИРЕННЯ

МАЛЮНОК ДО ДНЯ ПЕРЕМОГИ:

ВІЙСЬКОВИЙ ЛІТАК

ТАНК

ЛІПИМО З ПЛАСТИЛІНУ

Пластилін своїми руками:

Якщо пластилін закінчився, виможете самі зробити тісто плейдо затаким рецептом:
  • 1 склянка борошна
  • 1 стакан крохмалю(картоплянийабо кукурудзяний)
  • 2 ст. ложки рослинної олії
  • 1 склянка окропу
  • 2 ст. ложки соку лимона
  • харчовий барвник
Борошно і крохмаль змішайте вмисці. Вмішайте дві ложки рослинної олії. Усклянку окропу капнути барвник і лимонний сік. Виливаємо все цевмиску і активно перемішуємо, після чого вимішуємо на рівній поверхні. Якщо тісто липне – додайте щеборошна.

малювання Кольоровий будиночок

ЯК ВИВЧИТИ ВІРШИК ЗА ДОПОМОГОЮ МНЕМОТЕХНІКИ

ВИВЧАЄМО ВІРШ ПРО ВЕСНУ

КРОЛИК З ПАПЕРУ

КАЗКА "ПИСАНКА"

МУЗИЧНА ХВИЛИНКА

Вчимося рахувати з Їжачком

ВЕСЕЛІ ЦИФРИ

КАЗКА "КОЛОСОК"

ігри для розвитку мовлення і мислення дошкільнят

«Четвертий зайвий»

Для гри знадобляться чотири картинки із зображенням предметів, три з яких відносяться до одного узагальнюючого поняття. Ви розкладає їх перед дитиною і пропонуєте визначити, які підходять один до одного і чи можна назвати їх загальним словом, а яка з картинок зайва і чому. Набір може бути різноманітним, наприклад: чашка, блюдце, тарілка і яблуко; ведмідь, кінь, собака і курка; ялинка, береза, дуб і риба. Якщо дитина не розуміє завдання, задавайте йому навідні запитання, попросіть назвати відомих йому тварин (птахів, риб), овочі (фрукти).
Можете підібрати картинки з предметами, що відносяться до загального поняття, але відрізняються (наприклад, «береза», «дуб», «липа», і «ялина»). Ця гра призначена для розвитку логічного мислення дошкільника.

«Загублена іграшка»

Підберіть і поставте на стіл п'ять-шість невеликих іграшок. Запропонуйте малюкові запам'ятати їх, а потім на кілька секунд закрити очі. В цей час приберіть одну з іграшок і попросіть дитину вгадати, що ви сховали. Якщо вона відповість правильно, поміняйтеся ролями. Якщо дитині важко запам'ятати відразу таку кількість іграшок, почніть гру з трьох-чотирьох, поступово збільшуючи їх число. Якщо малюк справляється із завданням, ускладнюйте завдання, змінивши іграшки на картинки із зображенням предметів (наприклад, з дитячого лото).
Запропонуйте синові чи доньці запам'ятати послідовність розташування іграшок на столі (яка за якою стоїть). Потім непомітно поміняйте дві-три з них місцями. Попросіть вгадати, яка іграшка займає не своє місце.
Така, на перший погляд, проста гра допоможе малюку в розвитку пам'яті та уваги, вміння зосереджуватися.
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.